2.6.13

Cuti

Hari sudah hampir seminggu lebih berada di rumah bercuti.. dalam seminggu berada di sini.. tak da pun kluar pergi mana2... duduk di rumah... makan.. tengok tv.. hahaha.. seminggu ni adalah masa untuk detox semua masalah..dan juga semua perkara yang berlaku di sana.. tapi dua minggu yg selebihnya ni.. adalah masa untuk menyiapkan diri dengan keadaan yang akan berlaku di sana nanti..

2013... sudah hampir 3 tahun lebih aku duduk di kota itu.. selama itu..macam2 yang aku nampak.. macam2 yang aku lalui.. semua tu adalah proses mendewasakan aku untuk menjadi lebih matang.. (padahal tak matang juga.. weks.. :p ) tah la.. kadang2 ada juga rasa macam susah sangat semua ni.. tapi aku cuba la.. untuk berfikiran positif.. percaya yang semua nya ada hikmah.. tapi bukan tiao masa dapat buat macam tu.. ada masa tu.. klu mo pikir negatif.. negatif juga la.. tapi 1 la.. yang aku rasa pengajaran yang aku dapat sepanjang d sna.. dont judge a book by its cover.. ada orang yang di luar nmpk lain.. di dalam lain.. ada yang kita ingat kawan..rupanya lawan.. hahaha..macam2 jak kn org ni.. thats y i prefer the sayings, keep your friend close but your enemy even closer.. :)

Emm.. rasa nya tu jak entri untuk hari ni selepas sekian lama tidak kemas kini kan.. haahaha.. selamat malam!!

No comments: