18.4.10

KML

pada 16 april keputusan untuk kemasukan ke marikulasi keluar... n... n... yes.. aku dpt masuk.. fuh.. aku ingat aku ndak dpt sdh pasal aku puny addmath tue.. hoho~ tp alhamdulillah (aik?? ok..) dpt gak masuk..

tp tue lar aku mcm anxious plak.. nervous tahap babun kuyak puki neh.. adei.. bkn apa.. aku kn jenis yg susah nak adapt kpd environment yg baru... adei.. trus aku takut lg mo berdepan ngan org2 yg aku ndak kenal... argH!!!! apa yg akn terjadi???

adakah aku akan di buli lg??? (pernah ka??)

mcm mn la keadaan d sana tue ah?? 

kn d sna bkn lg bdk2 SBP suma.. jd mentality dya tue len ckit.. adei.. mcm mn neh!!!???

nervous2... nervous2... adei.. aku takut.. takut nak melangkah ke dunia lain ini.. takut nak berdepan ngan dunia.. takut aku akan terlajak  membuat apa2 keputusan..



AAAAARRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku panic neh.. adei... nanti mo kol2 lg tue urg d KML.. bab dlm tue surat twran dya xda bg tau pasal apa2 yg  mo d bw.. suma document2 penting.. ndak pun dya bg tau apa.. adei.. emm.. mcm mn neh ah.. tgu ging yg ada kol lar.. mcm mls plak aku mo kol.. aku neh bukan a fan of calling2.. melainkn perlu yg tahap babi beranak.. hohO~



thats all kali for now.. daa2~












































No comments: