14.2.10

The Amazing Race Asia 4!!!

wow... pernah terbayang ka aku ikut benda neh... haha.. mesti joke kn tgk aku lari2 mengejar sumtin.. haha!!

lagi joke kalu kami menang!!! haha!!... tp its not impossible kn.. mesti ada can punya.. huhu...

thats y lar aku bercadang nak ikut benda neh.. tp tue lar.. payah ckit lar.. aku bukan x kesah.. ok jgk lar..

tp probs yg paling besar skang neh aku ndak tau sapa yg mau jd partner aku neh.. aku ndak tau yg sapa2 kwn2 aku yg aku bleh bw jd geng neh...

aku mau jgk bwk si raysieo.. tp dya mo pi jepun sdh nanti bulan 3 neh.. so payah ckit lar..

aku ada jgk terpikir mo bwk jude.. ok jgk bh.. lg pown.. with his brains.. n my BEAUTY... hahha!!

confirm mesti menang punya!!!

skang neh misi pertama bc dulu benda2 requirement dya.. apa yg peserta tue mesti ada.. ada bleh gini ka.. mesti bleh gitu ka...

baru lar senang nanti... huhu.. ok lar.. next time i will inform what my decision will be.. haha..

daaa...

No comments: