20.2.10

BENCI!!!!

aku hari neh dpt sdh idea mau post apa di blog aku neh... aku mau share pasal ada pakcik neh..

pakcik neh dya neh mcm ckg aku lar.. huhu.. dia neh ada lar ajar aku neh.. mcm ckg lar..

tp dya neh ada perangai yg aku ndak suka... huhu..

tyme dya mengajar, sna lar jgk dya mo berkasih & syg ngan gurlfrens dya... malas tol aku mo dgr.. geli bh.. huhu...

org kalu jd 'ckg' neh patut nyer fokus lar.. kalu tgh mengajar tue.. ini x.. sna lar jgk dya sibuk mo membina silaturahim..

kalu ya pown mau membina silaturahim tue.. ada masa nya.. bukan nya setiap masa tue mau berkasih syg.. huhu.. malas aku..

trus arie tue aku neh sengaja lar aku neh buat2 buduh kunun masa klas tue.. marah lar jgk dya tp aku neh lek jak.. pura2 kn jgk.. bukan ndak tau... huhu...

tue satu dr perangai dya neh...

then ada lg satu perangai dya... ndak menepati janji..

wow... jujur neh bh.. haha....

kadanng2 dya neh ckp....

emm, bisuk sedia jak ko ah...

kalu dya ckp mcm tue maksud nyer dya ndak ada lar tue bisuk nya tue... hahah!!!!

well itu jak lar skang neh lar.. huhu...

No comments: