28.2.10

HAHAHA!!!!

Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba. Hari ini aku akan menelefon pak cik itu dan akan memarahinya dengan ganas! 

bukan aku ndak bleh kol dr few days before... tapi masa tue aku panas masih bh.. aku masih lg emo2.. so mesti lar bg masa utk aku neh cool down dulu... tp skang neh ok sdh lar.. kalu few days before aku mcm mo cabut jak kepala dya skang neh ndak sdh... 

aku ok sdh.. aku relax sdh.. aku bleh berfikir dgn waras sdh... huhu... nasib baik ko pak cik... huhu..

then kelmarin aku pi driving secara haram lg.. with more confidence lar.. huhu...

masa gear satu tue... ok sdh.. yakin sdh... ndak lg mau mati2.. huhu... 

masa di roundabout lg tue... ndak mati!!! hahah!!! yey!!! tp skit lag lar mau langgar keta di belakang.. huhu.. ndak pandai mo tekan brek lg... huhu...

pas neh aku rasa mcm ndak mo ikut ckp tue tutor lar.. aku mo buat ikut suka ati aku jak!!! haha!!!! tekan2 hon!!!!!! buat mcm keta bapak aku... eh.. bukan... buat mcm keta aku!!!! ahahhaahah!!!!! biar padan muka dya.. huhu...

No comments: