3.3.10

Driving lg...

arie neh ada pi driving... huhu.. akhir nya selepas menanti beribu tahun lama nya.. haha!!

actually selepas menunggu selama 2 minggu.. huhuhu... tp td ok jgk lar..

n baru tad aku perasan yg menyebabkn aku ndak dpt perform semasa driving adalah di sebabkan oleh kereta pak cik tue yg buruk.. haha!!!

sebab aku tau benda neh adalah.. emm.... arie tue kn aku ada drive guna kancil putih tue jgk... so aku dpt rasa lar dya punya perbezaan... huhu..

aiseh mcm trip hebat plak.. haha!!!

tp mimang kereta dya tue mcm mau ancur sdh.. adei.. cian tol.. tp tue lar.. aku mcm malas ckit lar dgn dya neh....

baba jujur aku bg tau aku mcm ada rasa yg kurang senang bh ngan org yg aku ndak kenal... tp kadang2 kalu dgn org yg aku ok.. sikijap jak trus mcm ok bh.. tp dgn dya neh.. mcm ndak pandai mo suka...

ntah lar kenapa aku neh ndak pandai mo suka2 ngan pakcik neh..

adakah d sebabkn oleh mind set aku??

adakah disebabkan oleh perangai dn tingkah laku dya???

ntah lar.. aku pown malas mo pikir.. yg penting cepat2 jak aku neh dpt lesen bleh lar aku berhenti mo pikir pasal pakcik yg menggelikn itu... haha!!!


ok lar... bye2... harap lar cepat dpt lesen neh supaya senang mo urus2 benda2 sindiri.. haha!!

No comments: