9.3.10

Huhuhu...

td aku pi KK... pegi jln2 lar.. beli brg2 ckit.. huhu.. ada la benda yg lm sdh aku mau tp ndak dpt.. huhu.. so skang neh bru dpt.. puas atie lar.. hahaha!!!


benda tue khas untuk arie khamis neh..huhu.. utk supaya nampak kiut lar.. hahaHAHAHAAHhaahahHAHA!!!!

tp ini bkn benda yg aku mau story arie neh...

arie neh patut nya aku jumpa ngan kwn aku bh.. tp ndak plak terjumpa.. bkn lar aku neh desperate sgt mo jumpa.. tp tue lar dya yg ckp dya mo jumpa lar.. trus tetiba dya ndak ada... kecewa lar jgk.. tp ntah lar.. bkn apa.. huhu.. sedey lar jgk.. ingat bleh jumpa.. huhu...

aik napa mo sedey2 ndak dpt jumpa kwn jak pown.. huhu...owh.. jgn2 ada apa2 neh.. hihihi...

ntah lar.. maybe ada.. maybe ndak ada... huhu.. apa pown biarlah rahsia... huhu.. yg penting aku sdh dpt benda yg aku mo!!! yeah!!!!

gumbira2...!!

gumbira2...!!

tgk lar nanti my pics suma pakai benda tue nanti.. huhu...

No comments: