7.2.11

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

Entri kali ini aku rasa nak support seorang blogger punya impian lah, dengan harapan dapat lah tarik traffic dalam blog ni. Aiseh.. ahhahahaha!!! Tapi itu bukan tujuan utama join benda ni. Niat aku nak sokong perjuangan dia mencapai 1000 blog dalam 3 hari. 

Ok, kita teruskan. 

Pertama sekali perlu buat satu entri lah macam biasa. Ok done.

Kemudian letak banner En Ben Ashaari di dalam entri.



Lepas itu letak tajuk entri tu,

Gegar 1,000 Blog Oleh Ben Ashaari


ok, kemudian tulis lah... dan siap! Semoga berjaya En Ben Ashaari!! Sekian.

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??


3 comments:

hana said...

gegar menggegar~

Mah@mahu said...

Susah sekrang mencari lelaki maskulin knp yer ada kat sini ker... mcm mana ciri2 lelaki maskulin bagi anda..

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)