19.1.11

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

Tiba-tiba terjumpa pula contest-contest yang selalu saja orang buat kat blog mereka. Aku tertarik lah nak turut serta. Selama-lama aku masuk dalam benda-benda contest dalam blog, rasanya ini kali yang kedua aku mencuba nasib. Harap-harap la kali ni, tuah menyebelahi aku. *senyum lebar*

Contest ni merupakan hasil usaha Si Gadis Bermata Coklat. Jadi kepada sesiapa yang berminat mahu turut mencuba nasib, sila lah ke pautan yang telah disediakan. *senyum lebar*


Hadiah yang telah disediakan adalah Ringgit Malaysia Seratus.

Antara syarat pernyertaannya adalah:
  • Perlu menjadi pengikut blog Si Gadis Bermata Coklat.
  • Kemudian letak banner contest di sidebar blog sepanjang contest berlangsung
  • Buat entry berkenaan dengan contest ini dan bagi idea tentang hadiah apa yang anda mahukan.
  • Akhir sekali tag 5 orang kawan anda.
Tarikh tutup contest ialah pada 1 Mac 2011

Ok. Sekarang ni, aku nak bagi idea tentang apa hadiah yang aku mahu.

ok.. ok.. ok... dah dapat dah.. ok....

SAYA NAK SILICON CASE E5 YANG BLING-BLING BANYAK-BANYAK!!!!!!!!

hehehehe....

Bagi idea sudah, sekarang ni aku nak tag kawan-kawan aku yang nak rasa-rasanya mesti berminat nak join sekali.
  1. Nur Wani Amat Sujangi
  2. Sabariah Solhi
  3. Fahmi Hodi
  4. Adham Hussein
  5. Cik Wawa
Ok, satu lagi dah selesai. Rasa-rasanya semua dah cukup. Sekarang ni tinggal nak tunggu saja lagi. *senyum*

Sedikit tambahan memandangkan tajuk contest ni ialah Contest Pic Hitam Putih Paling Cool, jadi aku rasa nak menyumbang lah juga sedikit. Kepada tuan punya contest minta maaf sebab buat ikut suka saja. *senyum*







Kepada tuan punya contest minta maaf sebab lebih-lebih. huhu..

Alamak terlebih sudah...

*senyum*

2 comments:

siti fatimah said...

ehhh cantik gambar ! suka yang last tu :) hee

tengs join tau ! :)

Mimin said...

suke ke? hahahaha!!!
kalu nak ambik jd model..
ok jer.. hehehe..
harap2 leh menang.. hihi..