18.9.10

Maher Zain

OH MY GOD!!!!

sebelum ni aku cuma dengar-dengar jer pasal dya neh... sampai la dua hari lepas aku nmpak kat fb tue ada org share video Maher Zain.. lagu.. InsyaAllah... dari situlah aku tetiba jer terlintas dalam pala hotak aku neh nak search la sape dya neh... sebab jujur aku bg tau.. aku tak kenal langsung sepa dya neh.. huhuhu... then aku search la kat www.aimini.net .... jari jemari aku neh pun ligat la meniap... m.a.h.e.r.(space)z.a.i.n. then kluar la suma lagu-lagu dya... huhu.. aku pun mula2 ingat nak donlod sume lagu2 dya satu persatu.. huhu.. tp pikr2 blk.. agak sukar kalu nak wat mcm tue.. hehehe~

pastue hati kecil aku neh pun berkata lah... HOI!!! Kau kn ada Torrent... guna la...

owh ya kn.. hehe.. then aku pun pegi ar.. search torrent untuk album Maher Zain neh.. Thank You Allah...

then kluar ar senarai yg agak pnjang... (panjang pala hotak kau... setakat 3 item jer.. x de byk nyer.. hoho)

so aku pun click la torrent yg paling byk dya punya seeds supaya cepat ar kalu nak donlod tue.. huhu.. xde ar nk menunggu smpi 2 tahun bru siap.. hahaha!!!

then x lama lepas tue.. (emm.. kalu ko rasa 3 jam lebih tue x lama.. ok fine.. huhuhu) dh abes donlod.. huhu..

aku pun apa lagi.. dgn pantas nyer.. memainkn bunyi bunyian tersebut.. huhu...

mmg tidak dpt di nafikan lar... mmg BEST SANGAT!!!!!

sejak dri itu.. asal aku on jer laptop neh... mesti lagu tue jer yang dok aku dengar.. huhu... best sangat2...

everything about the music is amazing.. the lyrics are deep.. and the music.. argh.. i just cant take them of my mind...



No comments: