10.12.11

Weekend

Hujung minggu... bagi mereka-mereka yang berkerjaya.. inilah waktu yang ditunggu-tunggu.. 

Ada yang melihat hujung minggu ini sebagai waktu untuk berehat daripada kesibukan dan kepenatan bekerja sepanjang minggu..

Ada juga yang melihatnya sebagai masa untuk mengaut keuntungan yanng lebih kerana waktu inilah orang ramai mengambil peluang untuk keluar dan membeli-belah.. maka pada ketika ini statistik keuntungan pun meningkat... huhu.. lebih-lebih lagi sekarang ini musim perayaan...dan juga Jualan Murah Hujung Tahun.. (Year End Sale)...

Tapi bagi aku.. waktu cuti-cuti macam neh.. ndak ada beza dengan hari-hari lain sebab hari-hari pun cuti.. hehe.. yalah.. sekarang kan 'school holiday' hahaha.. jap school masih kah?? hihi.. 

emm.. tapi neh waktu-waktu cuti jak la rasa macam neh.. kalau waktu kuliah.. memang hujung minggu neh waktu yang di tunggu-tunggu la.. waktu neh jak boleh bangun lambat ckit.. huhu.. boleh berehat.. lebih-lebih lagi kalau hari Jumaat tue ada kelas PJ lagi la.. huhu..

Untuk sepanjang waktu cuti neh.. tidak ada planning untuk buat apa-apa.. kalau ada.. ada lah.. kalau teda.. teda la.. huhu.. 

Tapi selalunya kalau waktu musim kuliah macam-macam mmau kena buat waktu neh.. buat homework.. jap? masih panggil home work lagi kah?? hihi.. 

Waktu hujung minggu neh la mau pegi bayar itu ini..pegi jalan-jalan.. pegi makan benda yang diidamkan sepanjang minggu.. hahaha.. dan lain-lain.. huhu..

Apa pun perancangan..yang penting jaga diri.. jaga maruah.. hihi.. 

~ Sekian ~

No comments: