18.4.11

Sangat Geram Episod 2

Hari ni sepatutnya ujian yang TELAH DIJANJIKAN dilaksanakan..tetapi atas sebab-sebab yang SEPATUTNYA BOLEH DIELAKKAN...tapi sebab ada orang tue yang macam tak ambil peduli..maka jadilah perkara-perkara ini..

Cuba fikirkan...ujian ni..aku dan si dia tue tahu pada hari yang sama..hari JUMAAT..tapi kenapa? KENAPA? aku boleh dapat dokumen itu...dan dia tidak boleh?? siapa yang nampak sangat macam tak BERFIKIR?? siapa yang nampak sangat TAK PEDULI?? siapa yang..kalau nak guna perkataan kasar nya..BODOH...sekarang neh??

Rasa sangatlah geram bila dapat mesej yang mengatakan bahawa dia tidak dapat melakukannya pada hari ini kerana tidak ada dokumen pelepasan itu..sangat...SANGAT lah..geram...

dia tahu yang perlu keluar daripada kuliah pada hari isnin sejak dari hari jumaat yang lalu lagi..tapi kenapalah dia tak urus terus bila dia dah dapat tahu awal-awal kan? aku boleh? kenapa dia tak boleh? sebab dia opsyen *tutt* ka? eh..! tolonglah...kenapa? sebab dia ada banyak kerja?? eh..! tolong lah...orang lain pun ada kerja juga..adui..tolong la..

Tu satu pasal..then yang seorang ni pula yang kerjanya mengajar orang...

CAKAP TAK SERUPA BIKIN~

dari susunan aksara di atas neh jak pun..aku rasa mesti kamu tahu sudah apa yang aku cuba sampaikan..aku malas la..bila ada orang yang buat macam ni...sekejap cakap macam neh..sekejap cakap macam tu..alih-alih..orang lain juga yang jadi mangsa...haish..susah la..bukan aku mo ajar dia macam mana mo mangajar atau mo jadi pengajar...tapi kadang-kadang bila jadi macam neh..kita yang kena ajar neh terfikir juga..gaya macam neh ka yang mau ajar aku?? emm...k lah...terlepas sudah geramz aku.. huhu...

Sekian~

p.s: kalau ada yang terasa...sori lah..memang patut pown...

1 comment:

Kentang Perancis said...

sabar Min. setiap yang berlaku ada hikmah di sebaliknya. :)
hope ko lulus UKJK.