20.12.09

Borink!!!!

neh post aku yg aku nak bg tau yg aku skang neh borink amat.... (actually not that bored lar) aku pun ntah lar.. actually aku mau jgak cari keja bah.. arie tue aku pi pizza hut, then i saw an old friend of mine... Miss H... dia neh memang rapat lar ngan aku berabes arie amat sgt2 masa primary skul dulu... but becoz aku kan skul len2 ngan geng2 aku yg dulu2 so aku ndak lar dpt kontek ngan diorg.. geng2 kamceng  aku dulu... sumer pun bwk haluan masing2... 1 org jak yg masih lagi melekat ngan aku... sepa lagi kalu bukan Miss Baby! hehehe... dia jak yang aku masih lagi kontek2... yg masih lagi aku bwk jln2... pi mkn n all... best lar ngan dia... dia jak lar budak kamceng ngan aku lagi.... yg len sumer, emmm..... (feeling ashamed) antara aku ndak kenal... atau memang aku sudah lupa... bukan apa but aku neh kalu lm sudah ndak kamceng tue... len bh sudah pas tue kalu mo... mesra2... u know lar kn.... memang susah ckit.... ndak di nafikan ada org yg walaupun berjuta tahun ndak jumpa (hyperbola gak tue!!!) masih lagi bleh kwn2 mcm dulu2.... hehehe... aku neh payah ckit... sudah lar... katak bwh tempurung... hehehe... susah mau buat kwn bh.,... tunggu or yang kwnn2 ngan aku... bab aku neh len ckit... mau kena pham dulu... baru lar bleh kamceng.... hehehe... tue jer lar... aik?? jauh betol sudah melalut neh... hehehehe... ok back to my story.... pasal kerja kn... emm.... aku ada gak tinguk2 di newspaper (ceh! trip org tua kunun!) ada gak lar yg menarik... mcm di warisan ada kerja di hotel... di frontdesk... mcm ok gak tapi ntah lar... ndak payah lar kan... ka... ok jgk kalau mau kerja bh kn??? ntah lar... just wait lar.... ATAUPUN.... aku just ikut jak apa my sis n my mom told me... Not to Work!!! just stay at home n watch for the cats n cute lil rabbits... hehehe... yup... thats what they said... emm.. ya.... thats what they told me... skang neh just two weeks lg mau new year sudah... and on the eleventh day of January i am going to be...... owh...... this is exciting....... this is exciting...... 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I AM GOING TO BE 18!!!!!!!!!!!!! heheheehe.....  ok lar.... thats all for now..... wait for my next post.....! bye2!

No comments: