29.12.09

BOWINK!!!!

Argh!!!! mula2 aku rasa mcm ndak lar kali aku mcm org len... yg ckp diorg boring2 di rumah... mula2 aku rasa cam tue lar kunun...but then suddenly aku dpt merasakn tanda2 keboringan yg amat sudah.... n it is not looking so good right now... hehe... ok tanda2 anda menghadapi keboringan yg amat (if I can extreme BOREDNESS:-

1. Bangun pagi, ndak tau mo buat apa.... huh! blank2... bangun jak... trus mcm mo tidur balik...

2. Kalu berjaya bangun dari katil... trus duduk depan TV... Blank (lagi) ndak tau mo tinguk channel apa... or... (ada pilihan) hari2 tinguk channel yg sama jak... masa yg sama... rancangan TV yg sama.... Fuh! nightmare....

3. lagi pasal TV... sebab terlampau lm sudah di dlm rumah jd jeruk... tau sudah rancangan apa yg akan main pada jam begini2... fuh... mcm tue ASTRO VIEW lar... yg ada tunjuk jam berapa main rancangan neh... sampai kalu kena tanya sepa2 trus dpt jawab... emm... mimang tanda2 berada dalam tahap keboringan yg melampau sudah....

4. Ndak tau sudah hari tue... hari apa... haribulan pown ndak tau sudah... mimang cut out from the world sdh... SAH!!!! mimang kamu borink thp SSSS!!!!

5. Kalu kamu dapat duduk diam2 tanpa berbuat apa2 selama beberapa jam hanya termenung sj.... MEMANG SAH!!!!!! borink lar kamu tue...

6. kalu kamu tetiba jak bercakap sendirian... emmmm.... x perlu lg aku ckp apa2... kamu tau sudah kan tanda apa...
(neh bahaya ckit mo kena jg2 ngan petanda ini, kalu dpat kesan pada diri sendiri bagus pigi jumpa kwn2 n ENJOY, kalu ndak boleh bw.... em.... jd.... sendiri tau lar kn... hehehe...XD)

7. kalu kamu tertunggu2 SMS dari kengkwn kamu... sambil pegang tue handphone.... balik2 tinguk... kasi unlock... kasi lock... kasi unlock... kasi lock... turn off... turn on... turn off.... turn on.... itu handphone.... ish... ish... ish...  mimang kamu... konfem sudah... tgh... B.O.R.I.N.G......

8. emmm.... em..... emmmm..... tah aku pown ndak tau lagi apa lg tanda2 keboringan neh... mcm tue jak... bg aku lar...

well... tu jer lar.... harap2 anda semua ndak lar cm org2 neh yg jg menghadapi thap keboringan yg amat....







so tue jer for now... da.....

No comments: