31.12.09

Kesian...

actually aku memang mau post blog kelmarin but.... sorry lar... ada hal lar... hal yg tidak dapat di elakkan...huhuhu... so kelmarin akhir nyer aku dpt gak contact geng aku yg 1 neh.... LAMAAA.... tol dia ndak on9 neh so risau gak lar.... bab dia neh.. jenis yg sensitif bh so.... kalu ada org ckp pasal dia trus dia mcm freak out lar kira nyer... then ada lar... benda yg terjadi in DA PAST.... yg buat dia jd cam tue lar... skang nie... to be honest aku cam x kenal sdh dya tue sepa... msa aku call dia tue... suara dia... fuh .. mcm any time jak dia bleh suicide... bikin takut tol... tah lar aku pown mcm mo give up sdh ngan dia bab mcm aku pown ndak dpt tlg dia... he is all alone to help himself jak lg... aku rasa teda sepa pown dpt tlg dia neh skang neh.. dia sendiri jak yag tau cam mana mau tlg diri dia sendiri... bab siapa lagi yg kenal diri dia sendiri kalu bukan dia kn... actually dia marah lar ngan satu org neh yg mcm ckp sumtin dlm blog dia tue... aku tia mau lar ckp sepa.. but bg aku.. kalu aku bc... bleh jd sepa2 jak pown tue... mungkin ada benda yg org itu tau kn yg kita ndak tau.. so mungkin benda yg dia tulis tue pasal benda yag kita ndak tau kn... kamu pham ka neh??? hehehe.... tue jer lar... n aku kesian lar... tapi sumer benda ada risiko... n bukan sumer org suka kita di dunia neh.. bukan sumer benda di dunia neh senang... hidup besa lar kn... tp aku harap dia tabah lar.. bab to tell you the truth, benda yg jd tue.. baru ckit jak tue... cuba bygkn kalu nanti kluar skul... lagi lar... dunia yg sebenar... mesti lagi gila.... so harap lek jak lar... sampai bila kn mau kasi sakit hati sendiri... cukup2 lar tue pikir BERABES pasal org len... sekarang neh.. pikir pasal diri ko sendiri... pikir pasal ko.... belajar pentingkan diri sendiri... ingat org len bulih tlg nasihat jak tapi, action tue sumer dr diri sendiri.... so gud lak with dat... hehe.....

No comments: