24.12.09

PMR 2

hahahaha!!!! hari neh result pmr budak skul aku kuar... aku pown x tau cam ner keputusan diorg sumer tapi yg aku dapat ramal budak2 neh ok lar kot result diorg neh... bab berdasarkan pemerhatian luaran diorg neh mcm majoriti budak2 yg pandai2.... diorg neh batch yg quite smart gak lar... so memang tak hairan lar kalu diorg neh dapat result yg tinggi... tapi menurut sumber2 yang bleh dipercayai, macam diorg neh 62 org yg dapat stret A's...  aku blom tanya lagi sepa2 budak pmr skul aku berapa org yg dapat tp mungkin kalu aku tanya CDR mesti dia tau punya lar... hehhehehe.. nanti lar... hehehe.... lar apa pown keputusan kamu ok jak tuh... PMR neh blom apa2 lagi baru permulaan... kalu kamu berjaya dengan cemerlang PMR blom tentu lagi SPM nanti kecemerlangan yang serupa akan berulang semula... bukan bermaksud tidak akan berlaku tapi bergantung kepada org... kalu maau berjaya, tidak mustahil untuk dia berjaya... kn??? tepuk dada tanya lar selera...

No comments: