4.2.12

Ergh

Semalam nampak dia lagi.. adui.. masa mo pagi downtown tue.. tiba-tiba ada dia lalu.. 

ergh...

Memang dia terkejut la.. hahaha!! lucu sangat-sangat!!

Bukan sengaja aku mo pegi jalan-jalan di downtown tue sama masa dengan dia.. huhu..

Lagipun.. tue kan tempat awam.. 

ergh...

Pastue yang lucunya.. masa aku tengah jalan-jalan tue.. tiba-tiba dia terserempak dengan kami (aku ngan member sorang)... 

Dia panik neh.. hahahah!!! lucu.. trus jalan laju-laju.. hehehe.. 

Nasib baik ndak bertentang mata dengan aku.. kalu tidak.. mesti dia lagi gabra.. panik sampai terkencing kali.. hahahah!!

Pastue masa aku mo balik sudah.. nampak dia lagi.. tapi kami di belakang dia la.. masa dia jalan tue.. tengok kiri.. tengok kanan.. scanning la critanya.. takut-takut terjumpa la tue.. huhu..

Aku pun ndak paham la.. 

Apa dia ingat aku neh apa.. stalker? atau obses sangat sama dia? 

ERGH...

mungkin dia ingat aku neh.. kalu nampak dia.. aku terus pegi terkam.. pastue.. mo merayu-rayu sama dia.. apa la.. bongok ka mo buat macam tue..

Benda dulu tue.. dulu la kan.. dia sudah ludah.. buat apa mo jilat balik.. 

Jadi patutnya buat macam biasa jak la.. macam ndak pernah kenal ka.. kan senang.. 

ERGH....ERGH....ERGH... ERGH....ERGH...

~ Sekian ~

No comments: