1.2.12

Quotes

Semalam telah aku telah melakukan sesuatu yang diluardugaan aku..

Sebenarnya aku rasa apa yang aku lakukan itu berdasarkan apa yang aku telah baca beberapa hari yang lepas..

Kan sekarang neh ada banyak quotes-quotes di FB tue.. then ada satu tue.. dia cakap la..

To my ex, I won't block you or unfriend you so that you will know how happy I am without you..
Cewahhh.. hihi.. walaupun dia yang dulu tue bukanlah ex pun.. macam kawan jak la.. tapi konsep dia tue lebih kurang lah.. huhu.. tapi dia sudah unfriend aku.. so yang tinggal kena blocking jak la kan..

Tempoh hari... aku block dia.. tapi.. malam semalam.. decided not to.. sebab mau buat macam yang quotes tue la.. huhu..

TAPI~

Bila aku wat macam tue.. T^T aku yang jadi sedih balik.. huhu..

bukan pasal sedeh kami ndak kawan sudah ok.. I am totally over that sudah hokey..

tapi sedey sebab dia ada sumting yang aku teda..

come to thing of it.. mcm quotes tue tikam aku balik kn.. ergh~!!!!

patut nya dia yang sedey sebab teda aku.. tp sekali dia yang buat aku sedey sebab dia ada apa yang aku teda.. tp dia bkn mcam aku.. kalu unblock jak.. pegi stalk profile.. emm..

bagus block dia balik jak la.. =_____=" bodoh la macam neh.. ndak suka..

BTW... dia ada apa yang aku mau.. k.. aku ndak.. SH*T~

~ Sekian ~

No comments: