4.1.10

BORING!!!!

mcm mau gila sudah aku neh... di rumah neh aku ndak tau mau buat apa... takkan lar mau tgk TV jak... mcm org giler jer... ARGH!!!! aku bongok2 sudah neh...

trus tetiba ptg td bp kol rumah mau bg tau pasal driving lesson yg start arie sabtu neh. dia bg tau lar pasal apa mau kena bw and all lar... attire n all... tapi napa jgk mau kena kol time tue jugak.. bukan nya ndak jumpa di rumah... bg tau di rumah jak lar kn... hehehe.... aku pown pelik lar ngan dia (bp) tue...

mcm arie tue pi Sandakan, mcm lar yg jd bh... gate blum bukak lg pown sdh panik mau pi masuk... adakan patut... trus mcm lar yg jd bh.. tapi yg penting sudah selesai sumer urusan... nanti lagi bulan 3 neh... susah jgk... trus rumah pown mau kena ubahsuai... mcm2 lar... huhuhu..

mcm panik pula aku mau driving lesson neh.. bagus kalu aku mmasih ingat lagi yg dulu noey ajar tue.. hehe... gear 1 pown ndak pass lagi... heheh... masih lagi (kalu yg tau driving tue, tau lar) vibrate2... hehee... tapi nanti ok lar tue rasa nyer tue... heheh... mau cepat2 dapat lesen baru lar dpt joli2... heeheh...ndak lar... mcm my sis ckp lar.. senang mau jln2 lar.. kalu ada urusan dapat lar urus sendiri lagi pown ndak lm lagi (11 jan neh) officially....


18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hepi2... tggu jer lar... heheh.. trus ada sudah itu audition utk AF mcm aku mau pigi.. daripada aku bongok2 bgs aku pi try kn.. ntah lar.. bukan serious mau ikut.. just for fun lar... heheh...

k lar sorry la lm tol ndak update neh blog bab aku malas sgt2.. ari tue penat giler!!!! heheh... k lar... da.. da... 

No comments: