6.1.10

PSP! PSP! PSP!

hahahah!!!! tadi petang semangat tol main PSP abg aku.....!!! hahaha!!! ada gak lar beberapa game dalam tue... ada god of war.... but very da puzzle2 lar.. so aku neh not that type punya org... x berapa gemar lar ngan puzzle2 neh... tp ok gak lar.... then ada NARUTO!!! heheh.... mula2 aku ingat mcm bongok2 tapi ok gak lar... kalu die hard fans NARUTO, this is the game for u ols  lar.... heheh... best gak lar... mcm menyesal plak ndak save money beli PSP last year.... pdahal tahun neh lar paling byk aku dpt duit... kalu aku just bersabar tue ckit... fuh.. ddpt sudah psp.. bleh sudah men game n all... fuh... gila.... tapi ndak pa... nanti jak.. tunggu sudah kerja... sudah ada money sendiri.... baru lar... JOLI!!!!!! hehehe... dduit sendiri apa org mau kisah kn... yg penting pandai simpan lar.. untuk masa depan.. utk masa2 yg tidak di jangka...

sekarang neh misi jangka pendek... KERETA!!!! mesti pandai kasi drive sudah b4 march... supaya... senang mau pi jln2.... senang mau pi mn2... n kalu ada apa2 emergency senang mo comute....heheh well tue jak lar.. mau men game dulu!!! hehe da!!!!!!!!!!

No comments: