7.1.10

HO~ho~HO~ho~HO

arie neh satu hari bh main game jak.... huhuhu.. besa lar ada psp sudah kn.. (actually bukan aku punya) so tu jer lar yg aku bwat di rumah neh... boring... boring... aku ingat mau pi skul lar kunun... but.. but... ntah lar.. malas lar.. sudah lar x da transport.. nanti lar tunggu aku belajar kereta dulu... pas tue.. ujung bulan cam tue barular ku bwa tue kereta.. (walaupown blom ada lesen)... huhuhu... tinguk lar dulu... tapi aku memang desperate neh.. aku mau tol driving.. mau!! mau!!! mau!!! heheh.... (terlampau semangat start sudah bc tue buku panduan... heheh)

bukan apa just tinguk2 jak pown.. target aku by the end of the month (january) aku mau pi driving2 sudah.. hehehe.. bukan jauh lar.. pi kedai gitu jak... huhuhu... pi kk... ntah lar.. tinguk lar dulu.. lagi pown ujung bulan naeh ada jubilee perak kan... so aku mau gak pi... tapi malam bah dia punya perasmian so susah ckit lar.. huhu.. tapi semangat jugak mau pigi neh... mau jugak pi... mau jugak...

ceh padahal mau jumpa ehemm... ehem.... huhuhu... ndak lar kali... aku bosan sudah ngan sumer tue... (ceh kunun bah....) kalu jumpa diorg pown kali begitu2 jak lar.... huhu... ndak lar excited thap Sss.... besa jak lar... bukan nyer sape2 kn... manusia besa jak pown... emm... well aku sekarang neh just waiting for saturday 2 come... baba ari tue.. I start my driving lessons...!!! yey!!! huhuhu....

bYE!!!!!!!!!

No comments: