23.1.10

Rumah

wow... skang neh.. busy tol di rumah aku.. orang sana sini.. ketuk sana sini... besa lar kn.. nanti kn my brother's wedding.. so tgh buat persiapan lar neh supaya senang.. aku mo jugak bh tolong2 tp aku bukan nyer tau bertukang2 neh.. kalu setakat tukul paku tue.. boleh lar...(belum tentu lagi pas.. haha!!!) tapi kalu sampai mo potong2 kalu n all..  emmm.. not my thing kali.. but kalu buat2 air tue.. boleh lar.. tapi itu pown my sister yg buat so aku neh lek jak lar... bukan lar rileks berabes... mcm2 yg besa jak lar... huhu...

bout my driving lessons pown payah jugak neh pak cik neh.. ntah lar bila dya mo start ajar neh nanti lmbat susah pula... isy... isy...isy.. hehe... sudah lar next week ada jubilee perak di skul.. aku pown di skul jugak... pyah lar.. kalu dia mo buat kelas.. mcm mn dia mo ambil.. kalu sya sanggup mo ambil ndak pa.. aku lek jak.. huhuhu.... tp len lar plak bh.. mcm demand plak.. melainkan dia mau2 lar.. aku lek jak,..

No comments: