20.1.10

Malas

Dui nah... lm betol bh aku ndak update neh blog.. kalu sudah hangat2 tahi ayam tue kan... besa lar... mula2 jak kunun semangat neh... hari2 kunun mau post update.. tapi, mn da... hehe... ok lar kita catch-up balik ngan hidup aku skang neh...

ok... emmm, skang neh, aku tgh belajar keta, aku pown x sure lar aku bleh ker tak.. huhu.. masih lg ndak balance neh.. terhinjut2 jugak tue kereta.. huhu.. aku neh sudah lar bukan jenis yg suka eksperiment2... takot lar nanti injured tue kereta bh.. so nanti kalu tekan rambang2, bh adalah hangus keta org.. hehe.. tapi setakat neh boleh tahan lar.. just da basic thing tue ok lar.. tau sdah mcm mana mau adjust itu cermin n all.. tau sudah kasi jln ckit2... hehe... (mau kasi jalan lar tue kancil di rumah... heheh.. ndak bh.. masih takot lg.. huhu~~)

tp lain jugak kn.. kalu berada di tempat duduk penumpang ngan jd driver.. aku neh bukan lar takut sgt ngan speed tinggi tp... mcm kalu aku jd driver kn.. aku rasa cam laju tol tue kereta.. aku takut x dpt kawal bh so aku neh panic lar.. heheh.. kali aku nie bukan driver material kali.. huhuhu... tinguk lar.. bleh bh tue...

n aku slalu makan jln.. lapar bh tue kali..(haha.. joke x jd) tp apa2 pown mesti always positif thinking!! mesti percaya boleh!! baru la bleh... hehhe... tp ntah lar.. len bh jugak.. sudah lar tutor tue kita kenal org dya.. so kalu ndak pandai tue mcm bikin malu lar... huhuhu.. nanti dya report ngan bp gue.. ee.. nanti bp tue lg len betol bhkalu bercerita ngan org len.. kasi malu aku jak.. bukan mau support aku.. kasi malu lg adalah.. eee... biarlah...

ok lar.. masuk topic baru... jubilee perak.. arie isnin tue aku ngan loy pi lar skul neh... bab ckg jainin mau mintak tlg bh ngan budak2 batch kitorg neh.. ada lar dya mau kami jd AJK ckit2.. huhu... neh pown Loy ckp... mcm politik skul lar.. ckg jaini mcm mau kasi tunjuk lar yg kalu budak2 skul neh bagus2 masa skul tue.. skul ndak keberatan mau kasi join ngan aktiviti skul n all.. mcm tue lar.. so dya mau tunjuk yg dia mengotakan janji lar gak.. bab dia pernah janji dulu kn.. emm... lebih kurang cam tue lar...

so kami neh pown (aku, Loy, Bean) bertemu lar di terminal bas di KK tue.. yg dekat Wawasan Plaza tue... itu jak... pas tue pi lar skul.... hehe.. kat skul trus pi cari mr jaini.. bh dya la bha sebab utama kami pi sna tue.. so kasi selesai mission dulu baru lar pi tmpt len... hehe.. pastu pi lar jumpa ngan kwn2 budak2 junior neh.. yg underage neh.. hehe.. (mentang2 dah 18 kn.. nak tunjuk lagak.. huhu..XD)

citer2 lar ngan ckg DR... n Sir... hehe.. tp story ngan ckg datu jak.. x sempat ngan sir.. bab byk tol mau catch up... hehe.. pastue.. one of my fwen ada lar bg tau pasal dia punya new crush.. hehe.. cannot share here.. secret.. huhu.. tp besa jak pown org dya.. ndak lar HOT sgt.. besa2 jak.. ala budak2, besa lar.. oppss... terlepas kah?? hehe.. tau sudah lar neh kn form brapa.. hehe... hush.. keep it to yourself jak.. hehe..

owh, ya ada gak story2 ngan kaunselor2 smesh yg bertauliah tue.. hehe~~ (tak da maksud tersirat k...) konfem lar kalu story ngan diorg mesti pasal kerjaya n kehidupan selepas ini.. hehe.... aku pown layan jer lar.. hehe... ok gak lar byk gak membantu.. tp yg mcm besa2 jak lar.. huh.. actually aku pown belomm tentu kn lg aku mo jd apa neh.. buduh kn.. mcm palui2 jak aku neh... semua pown mo try kunun.. hehe... bongok tol lar.. hehe.. ntah lar..

well petang tue ada lar jumpa ngan budak yg bernama F neh.. (sapa2 yg tau diam2 jak) malas lar mo lyan dia kerenah dia tue.. bikin panas.. ARGH!!! geram lar... betol2 bikin panas.. huhu.. pasal tue lar aku neh ndak berapa gemar ngan dia... susah mau paham ckp org.. kalu org ckp no... maksud nyer no lar.. kalu aku ok tue baru lar.. tp budak neh mimang susah mau paham.. mimang bikin panas lar...

pastue.. budak2 yg len pown ada gak lar yg bikin panas.. mintak puji lar gitue.. mcm cari perhatian.. hehe.. aku lek jak.. bab aku ndak payah lagi mo baek2 ngan diorg.. aku bukan nyer ada di sana lg.. hehe.. so kalu ndak jg hati pown ok jak.. hehe... then ada gak yg ndak mo jumpa langsung.. hehe.. malu kali.. hohoho... aku lek jak.. bukan nyer kemaruk sgt pown mau jumpa.. heheh.. lek jak lar..

pastue petang tue aku pown balik lar.. jam 6 ptg gitue lar.. hehe.. pastue ada lar.. hehe.. ndak lar trus pi rumah lar.. then di rumah.. bongok2...

well tue jak lar.. yg sedang berlaku dlm idup ku ini.. skang neh.. short term goal... mau kasi selesai itu lesen.. dulu... huuh... berusaha2.!!!

No comments: