13.1.11

Dua Minggu

Tidak ada unsur kelucahan di sini ok.. cuma sekadar hiburan..
Dua minggu sudah aku di sini...huhu..banyak betul sudah yang jadi...huhu..

 Sepanjang dua minggu ni juga lah aku tiada idea langsung mau post entry apa...

selalu jak aku duduk depan komputer ni, buka blog dengan harapan dapat lah kluar apa-apa daripada otak ni... tapi malang sekali aku selalu terduduk diam jak... hahahaha!!

lucu kan?

kadang-kadang tue dari mula on komputer sampai la mo tutup sudah tue komputer aku biar jak blog tue sign in.. tapi teda pun menaip apa-apa entry...huhu.. mcm menbazir pun ada juga.. huhu..
TQ kepada dia sebab sudi bagi.. HandMade neh.. huhu..


tapi akhir nya hari neh aku gagah kan diri juga untuk meng'ada'kan satu entry.. huhu... walaupun agak bodoh-bodoh.. tapi tidak mengapa.. kerana kau tak kesah.. hahaha!!!


Beberapa hari yang lepas aku menyambut hari jadi aku yang ke... hehehe.. siapa yang tahu.. tahu la.. yang tak tahu.. pandai-pandai la cari sndri k.. hihi..

masa menunggu saat detik tengah malam tue adala beberapa orang durjana yang datang menjenguk aku.. hihi.. tapi nasib baik lah aku neh cekap melepas kan diri..

tapi apa pun terima kasih di atas semua ucapan-ucapan selamat yang anda semua telah berikan.. saya rasa sangat di hargai dan sangat di sayangi..

Sangat la tak sayang kereta.. hahaha~

terutama kepada anda yang teristimewa.. ucapan itu sangat bermakna kepada saya..terima kasih...

antara orang durjana yang telah menyimbah ku dengan air dingin.. ahaha~~
p.s: Kepada sesiapa yang mahu gambar-gambar nya di buang daripada entry ini sila berhubung dengan tuan punya blog ok.. sekian..

No comments: