2.4.11

Semangat

Sebenarnya aku pun tak tahu kenapa..tapi lepas je cuti seminggu hari tue..aku rasa sangat SANGAT tak bersemangat..aku sendiri pun tak tahu kenapa..aku rasa macam malas sangat..sangat sangat malas..aku rasa macam nak berbaring dan duduk diam-diam sahaja...nak buat apa saja rasa tersangatlah lemah...sebab tu sepanjang minggu lalu aku rasa seperti nak elak daripada nak buat apa-apa aktiviti..aku rasa tersangat lah down...

Sekarang neh pun..aku masih lagi berasa sedikit kurang bersemangat...tapi sekurang-kurangnya lebih baik daripada minggu lepas..

Aku pun tak tahu kenapa perkara ini boleh berlaku...aku cuba untuk mencari penyebab perkara ini berlaku namun..tidak juga ku temui...emm...kenapa lah jadi macam neh? huhu..kalau ada sesiapa yang mungkin tahu apa penyebab nya..boleh lah respon ya.. hihi..

emm..owh ya..bersambung dengan post aku tentang aku menjadi pengacara majlis tue..selepas habis acara tue..ada la juga dpt sedikit cendera kenangan..hihi..

Sekian~

No comments: