20.4.11

Kanak-Kanak Ribena

Hari selasa yang lalu...kami sekelas telah meng"conquer" tasik permaisuri.. hihi..selama 2 jam suara-suara kami telah menggegarkan seluruh pelosok tempat itu..hihi..gelak tawa..serta gurau senda menjadi menyeri pagi itu...terima kasih kepada pensyarah kami yang telah membawa kami..hihi..

Macam tue la yang jadi kalau masa zaman kanak-kanak dulu tak berkesempatan untuk menjadi kanak-kanak yang sebenar..waktu dah tua-tua neh baru nak terkinja-kinja..baru nak terhuha-huha nak jadi kanaks-kanaks...hihi...tapi memang best la..rasa macam lepas suma tekanan kat sini..hihi..aku neh cakap tekanan-tekanan bukan nya ada aweks ka...ada balak ka..ada bini ka..ada laki ka yang mo di jaga..huhu..single jak pun..tapi tu la..tekanan dengan orang yang ada di sekeliling neh..tapi itulah realiti kehidupan...banyak orang...banyak la juga ragam nya...tapi kalau ragamnya itu menyusahkan kehidupan..memang patut kena pangkah la.. hihi....kan??

tapi tue lah...nasib baik sangat yang aku neh jenis orang yang susah simpan dendam melainkan aku terasa sangat dengan apa yang orang tue buat...setakat neh..teda lagi lah aku simpan apa-apa dendam..suma aku kasi lupa macam tue jak..hihi..(actually bukan kasi lupa..memang aku neh pelupa..so aku memang terlupa..hahahahaha!!!!)

ok lah...anyway...tgk la aksi-aksi gediks a.k.a getek kami..hahahahah!!!

No comments: