14.4.11

Berubah

Kadang-kadang rasa macam geram..kadang-kadang rasa macam mau marah pun ada..tapi bila fikir-fikir balik...mungkin la..mungkin salah aku juga...tapi kalau ya pun salah aku..kenapa sampai sanggup buat macam ni? aku rasa aku sudah minta maaf tempoh hari..tapi sanggup buat macam tue..aku tau aku salah..aku tau aku buat benda yang tak baik..dan aku nak tebus balik..aku nak baik-baik semula..tapi kau pula buat macam neh..aku tak tahu la kalau kau sengaja ka..atau memang kebetulan masa tue memang ada hal-hal yang menyebabkan kau terganggu dan teralih perhatian..tapi aku sentiasa berfikiran positif dan sentiasa bersangka baik dengan ko..setahu aku dulu la..asal mesej jak..mesti balas..asal chat jak..mesti reply..tapi sekarang neh banyak sangat alasan..BANYAK SANGAT!!! aku bukan apa..kita neh sudah la bertentang mata tiap hari..sampai bila mo buat macam ni? sampai bila ko boleh tahan? hari tu..sikit lagi aku mau unfriend ko d FB..tapi aku sabar..aku tahan..aku bersangka baik..dan kemudian ada mesej..nasib baik..kalau tak..tah la..tapi aku harap ko kalau ada prob ngan aku cakap..aku sudah explain sama ko..aku sudah cerita sama ko..tapi ko yang tak mahu dengar..emm..kalau macam neh..aku rasa aku mau kasi balik jak la apa yang sepatutnya milik ko tue..sori la kasi susah ko..kalau macam neh..bagus ko bagi barang tue sama orang yang betul-betul ko sayang la..bukan. aku..

sekian~

No comments: