1.4.11

Terkunci

Huhuhuhu...
Sampai saja..aku terus turun dari kereta lalu melintas jalan raya..dengan pantas nya...kemudian aku melihat ke arah itu..alangkah sedihnya aku...

Aku sangat sedih sebab pintu pagar asrama dah berkunci..huhu..lalu dengan lemah longlai nya aku pun bergeraklah kearah pondok jaga..lalu merebahkan diri di tepian..huhu..

Setelah lama aku kemudian berpindah ke tempat yang lain kerana merasakan bahawa tempat tersebut kurang sesuai..huhu..

Ini adalah pengalaman pertama aku terkunci di luar..emm..sepatutnya boleh je panjat memanjat..tapi malang sekali pintu yang lagi satu pun dikunci juga..huhu.. aku sangatlah sedih..habis satu badan kena gigit nyamuk..sedih sangat2..

Sepanjang malam tue aku tak dapat tidur..emm..apa pun lucu sangat2 sebab benda neh terjadi.. huhu..

sekian...

No comments: