11.4.11

Institut Integriti Malaysia

Masuk hari nie..dah dua hari aku kat sini..


View Larger Map


Sebenarnya tujuan aku di sini neh sebab aku ada pertandingan pidato...huhu..siapa sangka aku tiba-tiba ikut pertandingan macam neh..aku tau sebelum neh pun aku memang pernah ikut benda-benda seperti ini...

pertandingan ni mengumpulkan semua orang daripada naungan sama di IIM neh...selama 2 malam kami berkampung di sini..hari ni hari bermulanya pertempuran yang sengit..huhuhu...

Jadi tadi aku pun dengan persiapan yang tidak seberapa neh pun memulakan hujah2 aku yang agak bongok.. huhu...tapi waktu teks hafalan ok..sekali waktu spontan..hancur..adakah patut tiba-tiba ada tajuk yang tidak macam rupa tajuk-tajuk yang lain..adakah patut ada tajuk yang lain daripada yang lain..sangat tidak puas hati!!! huhu..tapi xpa lah..yang penting aku puas hati dengan penutup aku yang agak sentap..hahaha!!!
Maka dengan itu berakhirlah cetusan minda saya pada hari ini...tidak perlu kata apa-apa...senyum...
itulah antara kata-kata aku dulu.. huhu...malu sangat-sangat..huhu..T^T  T^T  T^T.... tapi xpa la..huhu...yang penting azab sementara neh sudah berakhir.. huhu..

sok TPM nak datang sini..huhu..emm..kalu dapat masuk berita atau dapat masuk dalam surat khabar pun.. ok.. uuhuh...

sekian~

No comments: