5.2.11

Jom Join Bloglist Burungman

Blogger ini adalah salah seorang daripada kawan aku semasa di sekolah menengah dulu. Sebenarnya tidak ku sangka bahawa dia adalah seorang yang sangat aktif berblogging sehinggalah beberapa bulan yang lepas. Tapi perlu aku akui entry-entry yang ada di dalam blognya selalunya memang menarik perhatian aku. Isu-isu (aiseh.. isu-isu..hahahah!!) yang diketengahkan sangat memberangsangkan. Oleh yang demikian bagi menunjukkan sokongan aku terhadap dirinya aku pun membuat keputusan untuk masuk kempem bloglist yang di anjurkan olehnya. Blogger yang dimaksudkan ialah.... jeng...jeng...jeng... BURUNGMAN!!!

Ok. Pertama sekali perkara yang perlu dibuat ialah, macam biasa, followlah blog dia ni.

*click..*click.. *click.. (owh.. rupanya aku belum lagi follow blog dia ni.. adui.. hahaha!!)

Then, buat entri berkaitan dengan bloglist ini..

*click... *click... *click.. ok.. sudah...

Selepas itu, letak lah banner dia ni.. jap2...

*click... *click.. *click...

Ok, sudah. Kemudian..?

Kena buat satu cerpen yang bertajuk 'Burungman Superhero Malaysia'....

Emm..tapi yang ini optionalkan? hehehe.. tak apa, kalau dah ada idea datang mencurah-curah aku tambah la nanti.

Eh! Sekejap! aku rasa idea seperti sudah datang. Eh? Minta maaf, false alarm.. hahahaha!!!

Ok lepas tu selalunya mesti kena tag-tag orang kan.. emm.. ok2..





Teacher Wani

Kepada Burungman Sudah di buat semua yang dirimu inginkan kami lakukan jadi apa lagi, masukkan lah blog ini di dalam list itu. heheheeh... sekian..

1 comment:

Burungman said...

thanks very the much mint! hehe..

kestau dorang si loy lagi.. :D