6.2.11

Tak Sedap Hati

Hah! Jangan nak buat lawak bodoh. Bukannya aku masak hati sampai rasa hati itu tidak sedap,tapi perasaan yang aku rasa sekarang ni. Aku rasa macam ada sesuatu yang tidak kena. Bukanlah sepertinya aku meminta-minta untuk ada sesuatu yang buruk akan berlaku. Cuma perasaan aku saja yang membuatkan aku rasa macam itu.

Tapi tak tahu lah kenapa, minggu ni saja macam-macam cerita yang menggerunkan yang aku dengar. Baru-baru ni juga kawan aku kemalangan. Mujurlah hanya cedera ringan sehaja. Tidak ada perkara yang buruk berlaku. Semuanya baik-baik belaka. Dia masih lagi mampu berlawak dan menjadi dirinya seperti biasa.

Aku harap lah tidak ada perkara yang buruk akan terjadi kepada sesiapa termasuklah diri aku. Jarang benar aku akan merasa perkara seperti ini. Jadi aku sangatlah susah hati pada ketika ini. Sesak nafas aku dibuatnya.

Aku hanya mampu berserah kepada Nya agar tidak ada musibah yang akan mendatang. Amin. Sekian.

No comments: