21.11.11

Chris Medina - What Are Words

Hari tue aku tengok-tengok la channel youtube kawan aku neh... 

Then aku tengok juga video-video dia yang ada di Facebook.. pastue aku pun terdengar la dia buat cover untuk lagu Chris Medina nie.. tajuk dia What are words..

emm.. sampai jak di rumah terus aku youtube search.. huhu.. 

masa tengok dia punya music video tue.. aku blur-blur lagi lah.. tapi lepas aku check Wikipedia.. huhu.. pastue baru aku tau cerita dia macam mna.. huhu.. aku menangis juga. masa tengok vid audition dia di American Idol tue.. huhu.. sangat-sangat touching.. 

and i dare say this.. Chris Medina is a real man.. he sticks with her even after what had happened.. huhu.. such a great guy...

ok.. mau pigi menangis dulu.. 

p.s: i kept on repeating the same song.. again and again.. huhu..

~ Sekian ~

No comments: