25.11.11

Envy

Bila kita berkata tentang cemburu...mesti ramai orang akan cakap ia merupakan satu aspek yang penting dalam perhubungan.. huhu.. betul ka?? huhu.. bagi aku.. aku rasa cemburu nie adalah kayu ukur untuk tahu sama ada orang tue sayang atau tidak dengan kita.. dan juga sebagai indikator untuk tahu sama ada orang tue sayang atau pun.. huhuhu... OBSES... (huhu.. terkeluar juga kosa kata pendebat.. hahahah!!!)

ok.. sekarang neh.. pasal cemburu.. atau pun jeles la senang kan.. orang suma paham.. huhu..

Pada pendapat aku lah.. huhu.. cemburu tue mesti ada dalam kamu hidup suatu perhubungan...emm.. kalau pasangan tue cemburu maksud nya dia sayang sama kamu.. dan tidak mahu ada orang lain yang mengganggu hubungan kamu itu.. huhu..

Tapi kena hati-hati juga.. berjaga-jaga antara cemburu biasa atau obsesi.. huhu..

Kadang-kadang.. ada juga orang yang terlalu cemburu.. baru cakap-cakap dengan kawan-kawan pun dah jeles.. apa lah.. sangat tak patut.. kan.. sampai nak keluar dengan kawan-kawan pun tak boleh.. emm.. kalau sampai macam tue.. bak kata pensyarah aku.. something wrong somewhere.. hihi..

Apa-apa pun.. semua ini sekadar pandangan aku sahaja.. ;-)

~ Sekian ~




No comments: