4.11.11

Handphone

Sudah hampir 2 minggu hidup tanpa telefon bimbit yang di sayangi.. huhu.. kejadian yang telah menimpa dirinya sewaktu pergi perkhemahan banyak memberi pengajaran kepada aku.. huhu.. lain kali tak mahu bawa handphone macam tue lagi.. huhu..

minggu lepas pegi hantar dekat 'service center' dia.. kemudian pekerja kat sana bagitau dalam minggu neh siap.. tapi aku menunggu dan menunggu panggilan daripadanya namun senyap sahaja.. jadi aku pun mengambil keputusan untuk menelefon orang yang bekerja di sana.. dan hasil yang aku perolehi.. huhu.. cukup mengecewakan aku.. huhu.. dia kata spare part untuk telefon bimbit aku tak ada lagi.. hari selasa minggu depan baru ada.. huhu.. sedih sangat-sangat.. rasa menyesal sangat-sangat..

masa mula-mula dapat telefon tue.. rasa macam gumbira sangat-sangat.. kemudian.. bila dah lama-lama.. bila dah makin bz.. aku pun macam tak ada masa sangat nak tengok-tengok dalam telefon tue.. so mesti dia merajuk kan tue yang dia sengaja rosak.. huhu.. lepas neh mesti jaga betol-betol.. huhu.. tapi aku sayang telefon tue.. huhu.. 

Oh telefon.. cepat-cepat lah ko baik.. huhuhu.. my baby@telefon.. huhu..


~ Sekian ~

No comments: