24.11.11

Don't You Remember..?

emm.. kalu tinguk tajuk entri jak.. mesti orang ingat lagu Adele daripada album dia 21.. huhu.. (tiba-tiba bah mau promote2.. hahaha!!) emm.. tapi sebenarnya bukan mau cakap pasal lagu tue.. mau share jak pasal orang neh.. huhu..

emm.. kenapakan.. kalu kita sudah tiada apa2 hubungan sama orang lain lagi kadang-kadang tue masih lagi kita ingat-ingat ar??

emm.. macam contohnya.. kapel-kapel2 la senang... biar pun sudah berpisah.. tidak kisah la.. secara aman atau peperangan... walaupun sudah lama lepas tue masih la teringat-ingat.. emm.. lebih kurang macam kalau kita kehilangan orang yang kita sayang la.. ahli keluarga ka.. saudara-mara ka.. mesti ada satu masa tue.. atau setiap masa tue kita akan teringat-teringat pasal diorang .. emm.. 

mau cakap muka lawa.. ndak juga.. mau cakap perangai macam malaikat ndak juga.. tapi masih lagi pikir2 bah.. adui.. hahaha!! 

mungkin sebab sayang tue kan.. lebih kurang macam entri aku dlu tue la.. yang pasal sayang-sayang tue.. huhu.. kalau sudah sayang tue.. macam tue la kn.. huhu.. 

tapi rasa-rasa ada ubat ka?? emm.. sebab kadang-kadang tue.. walaupun sudah ada pengganti pun masih lagi terpikir-pikir.. huhu.. bukan curang tapi .. susah bah mo kasi lupa tue.. mungkin mustahil juga mo kasi lupa.. huhu.. sebab benda tue nyata... mana bulih kita cakap gula tue masin sedang kan ternyata gula tue manis.. emm.. 

tah la.. payah la mo explain benda neh.. tapi kalau ada siapa-siapa yang terbaca entri neh.. dan ada perkara yang boleh di kongsikan.. sangat lah di alu-alukan.. huhu.. :-3

ok la.. neh saja untuk coretan tengah malam.. 

~ Sekian ~

No comments: