15.11.11

Sedih

Rasa sedih sangat bila terpaksa nak lupakan kenangan yang manis bersama dengan orang yang kita sayang.. 

Nak lupakan pengalaman pahit pun susah.. apatah lagi nak lupakan kenangan yang indah dan manis kn.. 

Macam kita makan gula tapi cakap yang gula tue masin...ternyatakan gula tue manis.. jadi mustahil untuk katakan gula tue masin.. emm.. sedih sangat...

berkaitan dengan post dulu... yang pasal sayang tue.. emm.. neh macam kesinambungannya la.. emm.. kenangan dengan orang yang kita sayang tue tetap akan ada.. walaupun kita telah meneruskan dengan kehidupan kita tanpa dia.. 

kadang-kadang ada orang yang salahkan cinta atas perpisahan.. tapi aku.. aku tak pernah nak salahkan cinta.. sebab masalah yang timbul bukan pada cinta.. bukan pada perasaan sayang.. tapi pada diri orang itu sndiri.. pada diri orang yang bercinta itu sendiri.. cinta tak pernah bersalah.. 

sebab apa?? sebab kerna cinta la aku dan dia bersama..kerna syang la aku dan dia kekal seketika.. emm.. walaupun skejap.. tapi jangka msa yg skejap tue.. aku rasakn perasaan yg selama ini aku impi kn.. macam dream come true la..hahahaha!! tapi.. nma pun DREAM kn.. msti terjaga juga.. huhu.. bila dah terjaga..mimpi pun tiada lagi.. 

emm.......

~ Sekian ~ 

No comments: