27.1.12

Past Tense

Tahun lepas masa cuti sempena Tahun Baru Cina macam sekarang neh.. aku berada dalam keadaan yang teruk juga la.. huhu.. macam-macam yang jadi masa tue.. Gaduh.. kecewa.. sedih.. hilang arah.. 

Tapi..

Tahun neh.. cuti yang sama tapi senario yang berbeza.. kali ini aku lebih gembira.. sangat gembira.. 

satu permulaan yang sangat baik... dan aku harap akan berterusan.. sampai bila itu aku tidak tahu.. dan aku tidak pernah menanti detik rasa ini berakhir.. tapi aku cuba untuk senantiasa menghargai detik-detik aku gembira.. 

Terima kasih kepada kamu yang membuat aku sangat gembira.. 

But at the same time.. i really think that i hurt someones feeling.. and i dont like that.. i dont like doing something that i dont want to happened to me.. :-(

Im so sorry.. 

and i really mean it.. 

~ Sekian ~

p.s: My heart is no longer mine.. its yours.. :-)

No comments: