28.1.12

Nightmare

Mau nangis...
Tadi masa tidur tiba-tiba mimpi.. ngeri sangat-sangat.. huhu..

Mimpi di tinggalkan..

T^T

Both of us were walking together.. 

Lepas tue terserempak dengan sorang kawan neh.. kebetulan pula masa tue si kawan neh mo pi tandas.. jadi dia pun minta kena kasi kawan.. yalah.. dia pun mo jimat masa jadi masa dalam tandas tue konon bulih la story-story.. huhu.. 

Jadi aku pun ikutla si kawan neh.. pastue.. aku kasi tinggal dia di luar.. mintak dia tunggu kijap.. huhu.. 
Sekali sudah dalam tandas tue si kawan neh lama betul.. jadi aku pun pi la keluar kijap tengok-tengokkan dia... 
To my surprise.. dia teda sudah.. ntah pigi mana.. jadi aku pun kol la.. huhu.. dia tidak answer dia punya fon..

aku pun pigi la jalan sana tempat yang dia tunggu tue.. then aku terkejut lagi.. dia kasi tinggal dia punya fon di sana.. akku dapat tau pun sebab aku kol kan.. jd masa aku lalu sana.. ada di dalam pasu dia punya fon tue.. huhu.. tp dia teda.. aku pun rasa lain macam sudah masa tue.. sangat sedih dia hilang macam tue jak.. (time tue kan mimpi.. tapi rasa real betul..!!)

Sekali aku bangun tue.. pula la lega.. tapi still rasa sedih juga.. so pi la gatal tangan mesej dia jam 5 pagi.. merepot kasi tau yang mimpi buruk..

ndak lama lepas tue.. aku pun la cuci muka.. then baring-baring kijap barulah dapat tidur balik..

dia reply tanya knapa.. jadi aku pun explain.. then dia kasi tau..

kalu mimpi selalunya terbalik.. jadi maksudnya.. dia is not going to leave me.. huhu.. :-)

I smiled.. and went back to sleep.. :-)

~ Sekian ~

No comments: