8.1.12

Miaow

Baru jak hari tue dapat tau daripada abang aku yang ada kucing di rumah yang tiada sudah.. huhu.. sebab sakit..

Mula-mula tidak mau makan.. pastu jd forever alone.. sendiri kunun..pastu.. huhu.. baru lah dia pergi.. huhu..

Itu yang satu.. lepas tue.. yang satu ekor lagi.. huhu.. pun sama juga.. macam tue juga.. ndak lama pastue dia pun.. huhu.. no more sudah.. huhu..

Dikhabarkan lagi.. yang satu ekor lagi pun macam mau mengikut jejak langkah.. huhu.. sedey sangat..

~ Sekian ~

1 comment:

sab solhi said...

dia nak tuan dia jugak jaga.. macm aku dulu, 1st masuk maktab, pas 2mggu, kucing dgn rabbit aku xde dah.. huhuhu..='(