25.1.12

Kemahuan Dan Keperluan


 Tiba-tiba datang lagi detik di mana aku perlu membuat pilihan antara dua perkara..

Antara keperluan dan kemahuan..

Hari tue kan ada aku post pasal mau sangat benda tue kan.. actually benda itu adalah..

Tada!!!

iPad 2

Yes.. waktu tue.. sangat mahukan iPad 2 neh.. tapi setakat neh.. belum lagi keperluankan.. jadi biar simpan jadi angan-angan jak dulu.. tapi satu hari nanti mesti dapatkan juga.. dan ada khabar angin bagi tahu yang akan ada iPad 3.. jadi tunggu dulu.. tengok dulu spesifikasi dia macam mana.. then baru decide la.. tapi bukan decide untuk beli terus.. decide untuk simpan angan-angan yang mana satu jak.. huhu..

Tapi itu dulu..

Sekarang neh.. ada obsesi.. (aiseh.. ayat.. obsesi.. ngee..) yang baru.. sekarang neh.. rasa macam mau bela..

Tada!!!

Sugar Glider

Sugar Glider!!! atau pun Suggie.. 

Sekarang neh di Downtown ada jual dengan harga RM*** huhu.. rasa mahu sangat-sangat..tapi kerisauan aku sekarang bukan pasal mo jaga dia.. mo jaga dia tue.. ok rasanya.. tiada masalah.. yang sekarang neh.. masalah dia.. ialah mo bawa balik sabah.. dari hari pertama aku rasa mau tue.. aku mula mencari apakah cara untuk membawa Sugar Glider neh balik sama-sama dengan aku ke Sabah. Setakat ini aku masih lagi mencari-cari jawapan.. jadi selagi aku tidak ketemu dengan apa yang aku mahu.. aku rasa aku tidak akan membela lagi rasanya.. 

Tapi... itu tadi kemahuan.. Kini tiba masa untuk keperluan.. 

Tada!!!

Kecian.. huhu..


Ya.. inilah dia.. spek mata ku yang sudah PATAH!! huhu.. tiba-tiba jak.. hari tue mau kluar.. aku pun mencapai la spek neh.. trus masa mau sarung masuk.. tiba-tiba patah.. terus terpisah macam tue.. huhu.. sedih sangat.. trus waktu tue.. msti kluar jg kn.. jadi aku pun jalan jak la.. dengan bantuan seorang rakan.. huhu.. sedih sangat.. jadi sekarang neh.. aku sedang mencari tempat untuk membaiki cermin mata ini.. bleh save ckit..

Lama sudah cermin mata neh.. dari aku F5 lagi... huhu.. selama itulah kami bersama.. melihat keindahan dunia... melihat gelagat orang di merata-rata.. huhu.. tapi sudah tiba masa nya untuk dia berhenti berkhidmat.. huhu.. 

Sebenarnya.. keputusan sudah pun aku buat..

Its....

Repairing this guy~

Sedih..


Jadi mungkin esok atau lusa akan bermulalah misi untuk pergi membaiki cermin mata.. huhu.. mau pakai stail apa lagi ar?? ndak mau pakai full frame.. nanti macam kakak sia.. pastue nti dia cakap2 ikut dia.. huhu.. nonononono... emm.. tgk la mcm mna nanti..hehehe..

~ Sekian ~

ps: I Love You.. if you are reading this too.. :-)



No comments: