24.1.12

Cuti : Episod 2

Emm.. cuti.. 

Beberapa hari yang lepas aku berpeluang balik kg seorang kenalan.. 

Sebab tue la kesinambungan post Episod 1 neh lambat dikemas kini.. 

Pada mulanya.. cuma mahu bermalam di sana selama sehari sahaja.. 

Tapi bila sudah berada di sana.. terasa tenang.. terasa damai.. terkenangkan kampung halaman sendiri.. 

Maka perasaan suka dan cinta pada tempat itu pun bercambah...lalu aku pun membuat keputusan untuk tinggal lagi sehari.. 

Sangat seronok berada di sana.. suasana tenang kampung.. udara segar.. 

Memang menenangkan..

Tambah lagi dengan kerenah tuan rumah yang cukup menarik.. hahaha~ tak kering gusi.. mau ketawa jak rasa.. hihi..

Kesimpulan yang aku leh wat senang la.. Sangat seronok.. kalau ada kesempatan.. mau pegi lagi.. :-)

Yesterday.. (amboi.. hahaha~) aku balik sini la.. sebab si kawan tue pun mau blk sudah hari ni.. dia naik motor.. jd susah nanti macam mana helmet yg di rumah tue mau blk kn.. jd blk mlm smlam la.. 

Bulih jak balik pagi neh.. tapi x mau la dia berpanas.. plus.. aku pun ndk mau bepanas2 neh.. hahaha!!! 

Jadi.. hari neh tidak tau mau buat apa.. ergh.. huhu.. mungkin wat kerja FPM.. kalu ndak pun.. wat suma isl2 yg byk.. jd ndk kelam kabut nanti kan.. huhu..

emm.. ok la.. buat masa ini.. tue jak la planning utk hari neh.. 

~ Sekian ~

No comments: