25.3.11

Oh Tidak!

Mula-mula masa beli (yang sebenarnya bapa aku punya..huhu..aku kiranya hanya meminjam..) memang beberapa hari selepas itu, benda tu memang dah tercabut pun..tapi buat tak endah saja..sebab boleh pasang sendiri..ala-ala DIY (Do.It.Yourself) la..hahaha!! tapi bila dah bertahun lama nya..(hiperbole ckit..sebenarnya..baru 4 tahun lebih..) akhirnya..dia tercabut dan tak dapat melekat semula lagi..huhu...



Ni lah dia benda itu...nampak tak apa yang tak ada? Do you see what is missing? huhu.. The letter B!!!! argh!!! dari dulu lagi jadi masalah..tapi tak lah masalah besar sangat.. jadi tak lah kisah sangat... tapi kebelakangan ini menjadi suatu masalah pula kepada aku.. huhu..sangat menjengkelkan bila nak buat tugasan tue...asyik-asyik terbuka saja..agak tertekan juga lah aku waktu tue.. huhu...

Tapi walaupun sekarang rupa benda nie macam ni..aku tetap bersyukur dan berterima kasih kepada ayahanda..huhu..dan bonda..sebab sekurang-kurangnya ada benda ni untuk buat kerja n buat apa yang patut...huhu..Terima kasih..huhu..

Sekian~

No comments: