19.11.11

Balik Rumah

Alhamdulillah semester ini berjalan dengan lancar juga..

Patut nya hari khamis yang lalu ada satu entry baru tapi atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.. (aku trus kluar petang tue.. jalan-jalan lupa dunia terus.. hahahaha) kemas-kemas barang lagi.. jadi aku pun tidak berkesempatan yang sepenuhnya untuk mengemas kini entry yang baru... hihi.. 

Hari khamis tue kertas yang terakhir peperiksaan untuk semester ini.. emm.. 

Agak menggerunkan jugalah peperiksaan kali ini.. sebab banyak topik yang aku tak sempat nak cover.. huhu.. dan banyak juga benda yang tak pernah kami orang sentuh langsung semester ini.. bagi mereka-mereka yang ada asas, ada pengalaman dan sudah biasa dengan perkara tersebut...maka dengan mudah mereka akan dapat menjawab soalan tersebut.. tapi bagi aku dan beberapa orang kawan aku yang tidak ada pengalaman langsung dengan perkara tersebut maka terkial-kial la kami.. hahahahahah!!!

tapi semua nya di hadapi dengan tenang.. tiada langsung rupa gusar dan risau terpampang di wajah kawan-kawan.. huhu.. sebab semua nya sudah menjadi bubur jadikan ia sebagai suatu pengajaran.. next exam kena mintak spot q awal2 lgi.. hahahha!!! no lah.. kena study awal-awal.. suapaya sempat cover suma topic.. pham ndak pahama tue blakang kira.. huhu.. yang penting modal untuk menggoreng tue ada.. huhu..

sekarang nie aku sedang menunggu saat dan waktu untuk menaiki pesawat yang insyaAllah akan membawa aku kembali ke tanah air tercinta.. Negeri di Bawah Bayu... huhu.. 

aku tak tahu apa perubahan-perubahan yang berlaku di sana sejak kali terakhir aku kembali ke rumah.. sekarang pembangunan memang sangat pesat berlaku di sana.. terutama sekali di kawasan tempat tinggal aku... huhu.. tapi bagus juga.. semakin dekat untuk mendapatkan barang-barang keperluan.. tidak lagi perlu pergi jauh untuk mendapatkan perkara yang kita mahu...

emm.. dan yang penting aku rindu bau rumah aku... (walaupun sebenarnya rumah tue bau taik kucing... hahahah... tapi yang bau taik kucing tue la tempat aku membesar dari dulu sampai sekarang... ) 

Kalau menurut kakak ku yang terchenta.. huhu.. ada baby miaow yang baru.. huhu.. dan konon nya... aku menjadi guardian kepada anak-anak kucing tersebut.. ergh... tiba-tiba jak.. hahaha!! tp tgk la mcm mna nti.. kalu jaga takat sebulan tue.. ok jer.. huhuhu..

emm.. apa pun sangat tak sabar nak berada di rumah.. nak bangun lambat tengok tv sepanjang hari dan makan sepuas-puasnya.. hihihi.. Home sweet home...

~Sekian~

1 comment:

tengku said...

waa best nya mau balik suda..na msty syam rndu t ma min..jga diri bek2 aa..kim salam ma pak cik nan mak cik..also kakak n abg k.tahniah IPIK dapat msok final Forum